2012. március 12., hétfő

Ültessetek sütivirágot :-)

Tudom, hogy anyák napja még egy kicsit odébb van, de nehogy azt mondjátok, nem szóltam időben... Szerintem ezt az ajándékot nem lehet kihagyni! Egyszerűen fergetes! Mikor rátaláltam, nem akartam hinni a szememnek.

A képek magukért beszélnek!

Bár én fagyi helyett inkább csokis-diós vagy vaníliás kókuszos, amolyan "somlóis krémes-pakolós" piskótát használnék, mert akkor tovább eláll, szállítható is, és nem olvad el benne a fagyi. Viszont belátom azt is, hogy egy Haagen-Dazs mindent visz :-)

És még valami. Szívószál helyett egy "orchideás fiolában" vizet is kapna, és tovább élne a növény. A tetejére keksz darálás helyett kakaós piskótát is lehet reszelni. Néhány gumicukor gilisztától pedig egészen autentikus lesz!

De száz szónak is egy a vége: kihagyhatatlan ötlet! Egy igazi szívből szóló ajándék.

Szeretnétek ilyet kapni? Mert én nagyon-nagyon-nagyon :-)



Ha tetszettek az ötletek, és szívesen olvasnál -két gyerekkel fűszerezett- hétköznapi praktikákról, ünnepekről, utazásról, főzésről, sportról és nem utolsó sorban újrahasznosításról, akkor nyomj egy lájkot ezen az oldalon vagy a Facebookon , és hamarosan megtudhatod a következőt.


kép innen

Nincsenek megjegyzések: