2011. november 7., hétfő

Télifagyi - a cukrozott vajkrémen túli dimenzióban

Emlékszel még a télifagyira? Húúúú, hogy én azt mennyire imádtam! Még nyáron is majd megevett a fene érte. Talán az egyetlen édesség volt, amivel bármikor levehettek a lábamról. Pedig igazából tök pocsék -mondom fintorogva és nagykönnyelműen így laza 30 év távlatából. De akkor ez fel sem tűnt, sőt. Maga volt a mennyország.
De ahogy ez már csak lenni szokott, engem is utolért a sors: manapság újra lehet kapni, ráadásul a fiaim teljesen ráindultak. Én viszont közben már a gondolatától is rosszul vagyok, nem kevésbé a látványtól, ahogy nyalják, mit nyalják, HARAPJÁK a tömény vajat. És a legborzasztóbb az egészben, hogy nem szólhatok egyetlen szót sem... Remélem, egyszer majd még értékelni fogják a bennem rejlő erőt:-)

S hogy honnan jutott most hirtelen eszembe a téli fagyi? Tök egyszerű. Elkezdtem rendet rakni a konyhaszekrényben, és iszonyat mennyiségű húsvéti csokitojásra és csokinyúlra bukkantam. No igen, így kereken egy hónappal Mikulás előtt. Márpedig a naptár és a csillagok állása szerint ezeknek itt már nincs maradásuk. Valamit tenni kell velük! Péládul ezt:


Télifagyi 5 lépsében:
1. süss egy egyszerű piskótát vagy ha kicsit több időd van, akkor egy browneit
2. olvaszd föl a maradék csokinyulakat, csokitojásokat
3. a felszeletetlt piskótákat szúrd fel egy fagyispálcikára
4. a pálcikánál fogva mástogasd bele a piskótát a langyos csokikrémbe
5. végül szórd meg színes cukorkával, mandulával, mogyóróval, kókusszal vagy bármivel, ami szórható és ehető hirtelen a kezed ügyébe akad

Készen vagy! Jó étvágyat a vajkrémmentes télifagyihoz!

Ha tetszettek az ötletek, és szívesen olvasnál -két gyerekkel fűszerezett- hétköznapi praktikákról, ünnepekről, utazásról, főzésről, sportról és nem utolsó sorban újrahasznosításról, akkor nyomj egy lájkot ezen az oldalon vagy a Facebookon , és hamarosan megtudhatod a következőt.



(fénykép: flickr.com)





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Krisztikem ez egy szuper otlet, meg fogom csinalni!!!!!!! mamoca